Illustrator tutorials

Så jag tar tag i det jag inte kan och försöker bättra mig. Detta betyder bland annat att öva mer på illustrator. Ett program jag aldrig kunnat väldigt mycket om men som kommer till stor nytta om jag ska arbeta inom mitt valda fält.
Så igår satt jag och gjorde några Illustrator tutorials för att bli mer bekväm med programmet och det var inte lika pilligt som jag trodde. Visst var det inlärningssträcka och skillnaderna i menyer och utseende från photoshop gjorde sig tydligt påminda men efter en liten tid gick det ganska bra och jag kan nu säga att jag kan programmet åtminstone lite bättre.
Självlärandet fortsätter men tills vidare, här är de tre färdiga bilderna jag producerade inuti Illustrator igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0