Första jobbet som skribent!

Pixcode var en av webbföretagen som jag fick intervju med för höstens praktik och det verkar lovande. Men nu har jag också blivit erbjuden en timanställning som skribent för att skriva innehållet för minst en hemsida som de just ska börja producera. Jag har pratat med Henrik Bergström som är VD för företaget och efter vår intervju för praktik undrade han om han kunde ringa mig innan praktiken började för en timanställning som skribent på ett nybörjat projekt och jag sa såklart: JA!.

Nu har han hört av sig om att han ska ha möte med företaget som har beställt en sida imorgon, och sedan ska han ta kontakt med mig så jag får reda på det jag behöver för att utföra jobbet.  Jag är väldigt glad då jag alltid älskat att skriva och det här är ett perfekt tillfälle att slå samman det med min nya favoritsyssla: webbdesign!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0