Första beställda hemsidan klar

Nu är min första beställda hemsida klar. Jobbet var för tre killar vid namn Markus Adej och Mikael som ville ha en hemsida för att hyra ut sin villa i Hua Hin, Thailand.

Sidan i sig är ganska enkel men att göra den var fortfarande kul då jag provade på några tekniker jag inte använt förut och kopplade samman dem med kodning jag använt innan.
Detta är också bara början då jag till sommaren har planer på att öppna eget i webbdesignens andra och sen den 20 Maj kommer ha en egen domän vid namn www.annalerneryd.se där det ska komma upp en ny portfolio och blogg.

Tack till Adej, Mikael och Marcus som gav mig mitt första beställningsjobb.

Jag tar nu gärna på mig nya beställningsjobb för de som vill ha en enkel men snygg hemsida.
Hua Hin - Hyr hos hos oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0