Fyra dagar kvar av Media Art utställningen.

Nu har Media art utställningen pågått i 9 dagar och jag är mycket nyfiken på hur många som kommit och tittat på den konst vi ställt ut där.
Ska faktiskt dit själv idag igen för att visa utställningen för min pappa som inte kunde komma på vernisage-dagen så då kanske kan man ta reda på denna bit av intressant trivia.

Tycker det var speciellt roligt att i efterhand läsa det som finns att läsa om Media art utställningen på HVs egna Hemsida där Anneli Martin berättar om utställningen och tackar de som hjälp till för att "ro allt i land". Jag tackar dig också Anneli för detta som var en rolig upplevelse att få hjälpa till med och att få visa det man gjort för allmänheten är en upplevelse som jag ville uppleva igen och tänker definitivt söka in till nästa år igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0