Minion - Mästerskurkens bästa vän.

Igår såg jag filmen Despicable me. I denna filmen var det största komiska inslaget de små undersåtarna till Gru som var huvudkaraktären. Detta var en helt underbar film som borde ses av alla som har uppskattat Pixars andra liknande filmer.
Idag hade jag lite tid över och då jag satt och tänkte på filmen blev jag inspirerad att göra mina egna lilla hyllning till dessa små undersåtar, som påminner mig mycket om Rayman Ravin' Rabidds när jag tänker efter.
Detta var ett bra sätt att öva mer på mina färdigheter inom Illustrator och lite extra kul för min egen skull då jag skapade denna utan någon hjälp från en tutorial.
Så här är min egen lilla Minion, iallafall fram tills den dagen då de kommer ut med den som ett gossedjur.

Här kommer en liten trailer för dessa små varelser. Känn er fria att jämföra och fnissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0