Ny sida i portfolion

Äntligen har jag lagt till den nya sidan i portfolion. Där kan man se de illustrationer jag gjort nu i sommar. Jag är ganska nöjd med de flesta speciellt om man tänker på att innan jag började så kunde jag inte rita eller hade iallafall inte gjort på under någon längre period under hela mitt liv.

Detta är en hobby jag tänker fortsätta med då den kan användas både för att skapa vackra teckningar men också som tidsfördriv när som helst när man känner för det.
Den nya sidan kan ses genom att gå till min portfolio på www.annalerneryd.se och klicka på menyknappen Illustrationer.

Om ni har följt min blogg lite under sommaren kan ni ha sett vissa av dessa illustrationer förut, men nu har de fått sin egna flik i portfolion.



Kommentarer
Postat av: Fredrik Lilja

Glad att du gillar att rita och hoppas det går bra och att du kommer fortsätta med det :) Hoppas du fortsätter skriva också, om inte denna historia så en annan som du kanske har i huvudet, låt fantasin flöda, jag vet att du har den :)

Skriver rätt ofta själv nu och alltid trevligt att ha någon mer runt sig som gillar att skriva oavsett om det är uppgifter från jobb/skola eller egen initiativ. Får ha en skrivdag tillsammans ute på ett café eller parkbänk en dag ;)

2011-08-28 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0