ninino webbdesigns andra uppdrag

Igår hade jag första mötet med Ulna, ett företag som skapar och tar hand om 9 förskolor i Sverige och alltid letar efter nya att ta över eller starta.
Företaget sträcker sig också över till Norge där det startade men denna hemsidan ska endast vara för den svenska delen av företaget.
Jag har nu fått uppdraget att skriva texterna till denna nya hemsida. Jag ska endast skriva de texter som finns på varje menyvals förstasida då information om de diverse förskolorna etc. ska skrivas av själva förskolan i fråga.

Men nu har ninino webbdesign fått sitt andra uppdrag och jag kunde inte vara gladare. Det lönar sig att praktisera! Jag kan inte säga det mer ofta då jag fick detta uppdrag genom min gamla praktikplats Pixcode.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0