Ny portfolio

Nu har jag äntligen skapat en ny portfolio. Här kan man se allt jag vill att ni ska se...och kanske lite till.. ;)
Det känns så skönt att ha allt samlat igen och i ett forum jag känner mig bekväm med att visa.
Det är en väldigt enkel portfolio då mitt mål var att när jag äntligen hade tid få ut något snabbt, och det viktigaste för mig för att äntligen kunna visa upp allt på ett ställe för första gången på länge...

Jag har också sett till att inkludera mitt företag ninino webbdesign i denna portfolio då den fått sin egna sida. Då mitt företag inte är så stort än så tyckte att det här var ett okej sätt att visa upp att det finns samtidigt som sidan i fråga då också kunde visa upp projekt jag gjort privat. Det är lite "två flugor i en smäll" - syndromet.

Jag vet inte hur länge jag kommer behålla denna portfolio men bara vetskapen om att den finns och att det som finns där är synligt skänker mig en ganska stor trygghetskänsla...
www.annalerneryd.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0