Byta blogg

Nu är det dags att byta bloggplattform. Till en med lite mer möjligheter och som gör det lättare för mig att följa andra bloggar. Annars är också anledningen att denna blogg inte riktigt passar längre. Bloggen heter Ninino webbdesign och det var har varit uppenbart sen ett tag tillbaks att allt jag bloggar om här inte handlar om mitt företag.
Därför byter jag till en ny fräsch blogg med en ny design där jag kommer fortsätta blogga det som faller mig in. Huvudämnena kommer ungefärligt att vara grafik, jobbsök, praktiksök, tankar om text men också te.

Detta för att jag är galen i te och vill försöka göra detta till något mer än konstanta kisspauser i mitt skrivande. Så om någon faktiskt läser dessa inlägg får ni gärna följa med över till den nya bloggen: Working with tea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0